Har du spørgsmål til din skiferie?
Nedenfor kan du se en oversigt over nogle af de spørgsmål, vi ofte bliver stillet. Finder du ikke svar på dit spørgsmål i oversigten, er du meget velkommen til at kontakte os.
Før rejsebestilling
Ja, alle priserne er inklusive liftkort. Du kan se præcis, hvor mange der som standard er med, når du åbner bookingvinduet.
Efter rejsebestilling / Før rejsen
Du kan betale din rejse via MIN BILLET. Her har du mulighed for at betale med kreditkort, mobilepay og via FI indbetaling. Log ind på MIN BILLET via den PDF-billet, du har modtaget på mail.
Du kan også logge ind via vores hjemmeside på knappen øverst i menuen. Du finder billetnummer og password på din billet på side 1.
På "Min Billet" kan du se alle dine indbetalinger på rejsen, men du får også en mail, når der er sket en postering på din billet.
Værelserne/lejlighederne er oftest klar fra kl. 15:00, men du har altid mulighed for at stille din bagage og klæde om til skitøj, hvis du ankommer før kl. 15:00.
På din billet fremgår det præcist hvilke tidspunkter der gælder for din indkvartering.
Du bliver ringet op af en guide en uges tid inden afrejse, og I aftaler, hvor nøglen er.
Det sørger din guide for - alle liftkort er i velkomstkuverten.
Det skulle man i gamle dage, men ikke længere. Nogen steder skal der være billede på liftkortet, hvis det gælder I 8 dage eller mere. Så tager liftkort kontoret et billede af dig, og tilknytter liftkortet.
Mødetid på vores busafgange er 15 min. før afrejse. For flyrejsende anbefaler vi 2 timer før afgang i.
Håndklæder og sengetøj skal kun medbringes, hvis det er angivet på billet/rejsebevis. I langt de fleste tilfælde sørger indkvarteringen for håndklæder og sengetøj.
Ja det skal du.
Snemeldinger og webcams finder du på siderne for hvert enkelt rejsemål. Brug menuen på toppen af denne side.
Afbestilling skal meddeles Højmark Rejser snarest muligt, og inden rejsen skulle have været påbegyndt. Senest seks dage herefter skal lægeerklæring fremsendes til Højmark Rejser hvis du har bestilt afbestilingsforsikring hos os.
Hotellets adresse står i din billet. Indtast adressen på din GPS og "kør forsigtigt".
På din billet står det anført hvor du skal stige af og på bussen. Du kan se vores opsamlingsmuligheder her
Du modtager ingen flybillet. Din billet/rejsebeviset skal medbringes; det gælder som flybillet.
Ja, hvis I er booket ind på samme rejsebevis.
Nej det er der ikke. Du er velkommen til at selv medbringe pude og tæppe.
I skal ikke skifte bus i Salzburg, men bliver kørt helt til rejsemålet.
Der står på din billet, hvor meget bagage, du må medbringe. Du kan se gældende bagageregler her
Du kan sagtens medbringe dine egne ski eller snowboard i flyet. Du skal blot bestille skibagage, så sørger vi får at der er plads i flyet til det. Du kan se priser og bagageregler her
Af hensyn til plads og bussens sikkerhed må du maksimalt medbringe 1 kuffert/taske (maks. 25 kg) og 1 stk håndbagage. Medbringer du egne ski og støvler, skal disse i separat skibag.
Du køber forsikringen direkte hos vores samarbejdspartner, som sender dig alle relevante papirer ifm. køb af forsikring.
Se mere her
Køber du en afbestillingsforsikring gennem Højmark Rejser, så fremgår denne på dit rejsebevis.
Egen mad må i begrænset omgang nydes i bussen. Drikkevarer kan oftest købes i bussen. Ellers er der rig mulighed for at proviantere når bussen gør regelmæssige stop på rastepladser.