Før skiferien
Frem til 1. september 2024 har du FRI AFBESTILLING på alle skirejser for vinteren 2024/2025.
Dvs. vi indbetaler dig det indbetalte depositum tilbage, hvis du skulle fortryde din bestilling eller bare får andre planer.
I vores priser er liftkortet inkluderet i priserne.
Du har selvfølgelig altid mulighed for at ændre antallet af dage på liftkortet, hvis du har brug for færre eller flere skidage. Kontakt din rejserådgiver.
Højmark Rejser er medlem af Rejsegarantifonden
Rejse- og betalingstryghed
Når du køber en samlet rejse hos Højmark Rejser (hotel, transport og liftkort samt evt. skileje, skiskole og arrangementer), så opfattes din rejse som en "pakkerejse".
Højmark Rejsers Rejsegarantinummer er 1226. (se www.rejsegarantifonden.dk).
Vi samarbejder med med Gouda forsikring omkring afbestillingsforsikring og rejseforsikring. Læs mere her
Hvert år hjælper Udenrigsministeriets Borgerservice tusindvis af danskere, når de kommer i problemer i udlandet. Rejseklar app er relevant for alle danske rejsende og fastboende i udlandet og god at have ved hånden både før og under rejsen.
Appen indeholder nye funktioner og samler vigtig information fra Udenrigsministeriets Borgerservice i et nyt og mere brugervenligt design. Den indeholder rejsevejledninger og gode råd i nødsituationer, som hvis man fx bliver syg eller udsat for kriminalitet. Ved behov for akut hjælp er det nemt at finde kontaktinfo til alle danske ambassader og konsulater og til Borgerservice.
Læs mere om Rejseklar og download appen her
Under skiferien
Er uheldet ude, på den ene eller anden måde - er det vigtigt hurtigt at kunne få hjælp. Derfor kan du få fat i en Højmark-guide på din destination 24 timer i døgnet.
Det kalder vi guide-tryghed!
Vores skirejsemål ligger generelt i snesikre områder, hvor vi oplever masser af sne.
Faktisk har vi en masse data på præcis dette lige her.
Skulle det usandsynlige ske, at liftkontoret vælger at lukke lifter og pisterne på grund af manglende sne, sørger vi for, at du bliver transporteret til et alternativt rejsemål og får skiløbets glæde! Dette er helt gratis og 100% på vores regning.
Med snegarantien garanterer vi, at du kommer på ski på din skiferie med os.
Denne tryghed vil vores dygtige guider på vores rejsemål forklare om på alle velkomstmøder.
Træder i kraft hvis:
- Liftkontoret vælger at lukke hele området, altså alle lifter og alle pister - med argumentation om at der ikke er sne nok.
Træder IKKE i kraft hvis:
- Der er enkelte lifter eller pister som ikke er åbne
- Der er storm
- Der er lavinefare
- Der er en teknisk fejl på en lift
- Det er tåget og sigtbarheden er nedsat
Vores snegaranti gælder skirejser i perioden 15. november 2024 til og med 4. maj 2025
Find din næste skirejse her
Vi står for årets bedste uge!
Der er garanti for skiskole på alle vores destinationer.
Vi garanterer, at alle kan lære at stå på ski!
Kan du mod forventning ikke stå på ski efter at have deltaget i vores 3-dages skiskole, betaler vi naturligvis pengene for skiskolen tilbage.
Det er skilæreren, der afgør, om du har lært at stå på ski. Det kalder vi "lær at stå på ski"-ski-tryghed!
Hvis du bestiller din rejse med fly eller bus hos os, refunderer vi dit hjemmefra-bestilte liftkort og skileje, hvis flyet/bussen, mod forventning, bliver mere end fire timer forsinket.
I disse ekstraordinære situationer skal du blot informere guiden om, at du ikke ønsker at stå på ski på ankomstdagen. Så sørger de for alt det praktiske.
Det kalder vi ankomst-tryghed!
Efter skiferien